Dostep po zabiciu bossa
Miłego czytania!

Dostep po zabiciu bossa
#1
Jest mozliwosc wykonania skryptu pod tfs 0.3.6 ktory przypomina inq na rl?
Chodzi mi o to ze po zabiciu bossa mam dostep do teleportu tak jak na RL tibii inq roomy.
Odpowiedz
#2
Chodzi ci o tworzący się teleport po zabiciu bosa czy drzwi?
Odpowiedz
#3
Czy słowo teleport oznacza drzwi?
Czy czytanie ze zrozumieniem w 21 wieku robi duży problem gdy wyrazy są pisane drukowanymi literami?


Proszę bardzo
[spoiler]
local config = {
message = "Masz 30 sekund na wejscie w teleport.", -- Informacja po pojawieniu sie teleportu
timeToRemove = 30, -- Czas liczony w sekundach
teleportId = 1387, -- ID Teleportu badz innego przedmiotu ktory ma sie pojawaiac
bosses = {
["Cat"] = { x = 1000, y = 1000, z = 7 }, -- ["Nazwa_Moba"] = { x, y, z },
["Dog"] = { x = 1000, y = 1001, z = 7 },

}
}
--Sprawdzanie czy mozna usunac teleport
local function removal(position)
doRemoveThing(getTileItemById(position, config.teleportId).uid, 1)
return TRUE
end
--Koniec Funkcji
---------------------
--Sprawdzanie czy boss zostal zabity
function onDeath(cid, corpse, killer)
registerCreatureEvent(cid, "inquisitionPortals")
local position = getCreaturePosition(cid)
--Koniec Funkcji

--Niezmieniac
--Odpowiada za wlasciwe dzialanie skryptu
for name, pos in pairs(config.bosses) do
if name == getCreatureName(cid) then
teleport = doCreateTeleport(config.teleportId, pos, position)
doCreatureSay(cid, config.message, TALKTYPE_ORANGE_1)
addEvent(removal, config.timeToRemove * 1000, position)
doSendMagicEffect(position,65)
end
end
return TRUE
end
[/spoiler]

Pozdrawiam Hibo
Dzięki za blokadę pisania :)
Odpowiedz
#4
(06-29-2020, 12:50)Tero napisał(a): Czy słowo teleport oznacza drzwi?
Czy czytanie ze zrozumieniem w 21 wieku robi duży problem gdy wyrazy są pisane drukowanymi literami?
~~ Dla twojej wiadomości dostęp na inq wyrażony w storage jest na drzwi, teleporty za drzwiami są z lokalizacją. Dostęp teleportem jest po zabiciu bosa jak na yala quest. Czy robi to dużą różnicę w czytaniu ze zrozumieniem? Tak ponieważ Autor wątku pisze "inq roomy" gdzie po zabiciu bosa możesz wejść w taki room.

Więc skrypt na "dostęp" z inq wygląda tak:
Kod:
function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition)
    if item.uid == 10281 then
        if(isInArray({getPlayerStorageValue(cid, 10274), getPlayerStorageValue(cid, 10275), getPlayerStorageValue(cid, 10276), getPlayerStorageValue(cid, 10277), getPlayerStorageValue(cid, 10278), getPlayerStorageValue(cid, 10279), getPlayerStorageValue(cid, 10280)}, -1) == TRUE) then
              doPlayerSendTextMessage(cid, 22, "The door seems to be sealed against unwanted intruders.")
        else
            doPlayerSendTextMessage(cid, 22, "You've absorbed enough energy! You may pass.")
            doTransformItem(item.uid, item.itemid + 1)
            doTeleportThing(cid, toPosition, TRUE)
        end
        return TRUE
    end
    return FALSE
end

Pozdrawiam Hibo
Dzięki za blokadę pisania Smile
~~ nie bez powodu ją miałeś.
Odpowiedz
#5
(06-28-2020, 20:53)matik napisał(a): Jest mozliwosc wykonania skryptu pod tfs 0.3.6 ktory przypomina inq na rl?
Chodzi mi o to ze po zabiciu bossa mam dostep do teleportu tak jak na RL tibii inq roomy.

(06-30-2020, 07:18)ImaG napisał(a):
(06-29-2020, 12:50)Tero napisał(a): Czy słowo teleport oznacza drzwi?
Czy czytanie ze zrozumieniem w 21 wieku robi duży problem gdy wyrazy są pisane drukowanymi literami?
~~ Dla twojej wiadomości dostęp na inq wyrażony w storage jest na drzwi, teleporty za drzwiami są z lokalizacją. Dostęp teleportem jest po zabiciu bosa jak na yala quest. Czy robi to dużą różnicę w czytaniu ze zrozumieniem? Tak ponieważ Autor wątku pisze "inq roomy" gdzie po zabiciu bosa możesz wejść w taki room.

Więc skrypt na "dostęp" z inq wygląda tak:
Kod:
function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition)
    if item.uid == 10281 then
        if(isInArray({getPlayerStorageValue(cid, 10274), getPlayerStorageValue(cid, 10275), getPlayerStorageValue(cid, 10276), getPlayerStorageValue(cid, 10277), getPlayerStorageValue(cid, 10278), getPlayerStorageValue(cid, 10279), getPlayerStorageValue(cid, 10280)}, -1) == TRUE) then
              doPlayerSendTextMessage(cid, 22, "The door seems to be sealed against unwanted intruders.")
        else
            doPlayerSendTextMessage(cid, 22, "You've absorbed enough energy! You may pass.")
            doTransformItem(item.uid, item.itemid + 1)
            doTeleportThing(cid, toPosition, TRUE)
        end
        return TRUE
    end
    return FALSE
end

Pozdrawiam Hibo
Dzięki za blokadę pisania :)
~~ nie bez powodu ją miałeś.
Znajdź powód dopiero potem pisz i fajnie byłoby gdyby moderator umiał opisywać cytat pod nim zamiast dodać swoje bazgroły do cytatu.
Tak samo fajnie byłoby nie wprowadzać zbędnego spamu pod tematem tylko po to by mi to napisać.
Miło byłoby gdybyś pospamił sobie w notatniku zamiast zaśmiecać wątek.
Odpowiedz
#6
To forum i tak jest nieżywe więc bez różnicy czy napisze 1 odpowiedź więcej, a zbędną dyskusję prowadzisz tu tylko ty. Codziennie usuwam co najmniej 1 spam bota i poza tym od marca pojawiło się kilka tematów na forum pozdrawiam.
Odpowiedz